وبسایت تفکر نو

مقالاتی مفید جهت بهبودی مشکلاتی که در طی مسیر زندگی برای هر انسانی اتفاق می افتد

وبسایت تفکر نو

مقالاتی مفید جهت بهبودی مشکلاتی که در طی مسیر زندگی برای هر انسانی اتفاق می افتد

وبسایت تفکر نو

من مربی قرآن واحکام دانش آموزان هستم.حدود 13سال است که با أموزش وپرورش همکاری دارم ومشاوره با دانش آموزان را به عهده داشتم وبه عنوان سخنران در سطح بروجرد مشغول بودم.
وموضوع سخنرانیم سبک زندگی بوده وبه عنوان مربی در کانونهای مساجد وپایگاه فعالیت دارم.

آخرین نظرات

ایشان همیشه به من می فرمودندکه اگر می خواهی به موفقیت برسی باید چند کار را انجام بدهی.اولین کار اینه که باید اهدافت را بنویسی وبرایشان یک تاریخ تعین کنی وتمام تلاش خود را به کار بگیری که به اهدافت برسی وهر روز اهدافت را مرور وهرروز اهدافی نو بنویس.

2-برنامه روزانه داشته باش.کارهای که می خواهی فردا انجام بدهی امروز بنویس وحتما طبق برنامه کارهایت را انجام بده.

3-هروز مطالعه کن هر کتابی که مورد علاقه ات هست بخوان روزی یک مطلب یا یک پراگراف بخوان وآن را قوت بده  

4-مثیت اندیش باش،هیچ گاه منفی فکر نکن از الفاط منفی استفاده نکن.

5-خودت را دوست داشته باش تا دیگران تورا دوست داشته باشند.

6-به اندام ایده ال خود برس که سبب بالا رفتن اعتمادبه‌نفس می شود.

7-برای خودت وقت بگذار مانند پیاده روی،سینما رفتن،ورزش کردن ویا به هر برنامه ای که علاقهمند هستید انجام بدهید 

8-شکر گزاری کن .هروز ده نعمتی که داری بنویس ودر پایان هر کدام از نعمت های که می نویسی شکر گزاری ​​​​کن.

9-برای خود باوری نقاط قوت مثبت خود را بنویس.وهیچ گاه روی نقاط ضعف خود متمرکز نشو.

10-نوشتن افکار مزاحم.افکاری که باعث رنج شما می شود آنها را بنویس وبعد یک خط بطلان روی آنها بکش وآنها را دور بریز

11-هر روز با خودت تکرار کن سلامتی بزرگترین نعمت است.(امام علی علیه السلام.من تصمیم گرفتم که این راهکارها رو که آقای دکتر به من دادن باشما به اشتراک بگذارم که شماهم با اجرای آنها بتوانید به اهداف موفقیت برسید.من با این راهکار ها توانستم به 90/0 از اهدافم  برسم.من مطمئن هستم که شماهم می توانید به اهدافتان برسید واز من هم موفق تر می شوید فقط کافیه امتحان کنید.از مطالعه شما متشکرم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی